Šest načina kako otopiti kilograme

09. 5. 2017.

Težina je problem mnogih ljudi. Tvrde da im je najveći problem to što nemaju vremena za vježbanje. Održavanje forme ne bi smjelo biti teško, skupo ili opasno. Postoje male stvari koje mogu biti uključene u dnevne aktivnosti koje bi osigurale ostanak u formi i zdravlje bez muke. Ovdje su nabrojani načini koji će vam pomoći lako smršavjeti:

1. Pijte 2 litre vode svaki dan
Najlakši način za mršavljenje je da pijete puno vode. Ne povećava samo metaboličku razinu već i olakšava tijelu sagorijevanje kalorija, reducira apetit i ispire toksine iz organizma ostavljajući kožu blistavom.

2. Vježbajte
Kako bi tijelo sagorijevalo masti potrebno je redovito vježbati. Ne moraju to biti energične vježbe. Šetnja od 45 minuta, jutarnje džogiranje, preskakanje užeta, 50 press up ponavljanja, pedaliranje ili čak joga su prihvatljivi. Samo se pobrinite da se oznojite. pratite ovo redovito i uskoro ćete ubrati plodove svog rada.

3. Jedite puno visoko vlaknaste hrane
Vlakna odlično pomažu probavnom sustavu i čine ga duže sitim. Cjelovite žitarice, voće i povrće imaju visok postotak vlakana. Voće i povrće također tijelo opskrbljuju vitaminima potrebnim za zaštitu tijela od bolesti. Savjetuje se da uvijek imate zdravi međuobrok kao što je jabuka, mrkva, banana, kruška ili naranče.

4. Imajte pet manjih obroka u danu
Umjesto da jedete tri velika obroka, imajte pet malih kroz dan. Ovo tijelu daje vremena da probavi. Također pomaže debelom crijevu da se očisti, što smanjuje šanse za rak debelog crijeva. Pobrinite se da u međuvremenu imate zdravi međuobrok, kako bi bili sigurni da u vrijeme obroka nećete puno pojesti.

5. Odmarajte dovoljno
Dovoljno odmora je ključno za tijelo kako bi se pomladilo posebno nakon vježbanja. Pobrinite se da spavate 8 sati dnevno. To također oporavlja tijelo i daje mu potrebnu energiju za nastavak vježbanja.

6. Pazite što jedete
Obrađena hrana ima puno praznih kalorija koje neće učiniti dobro vašem tijelu. Koliko god naše tijelo treba karbohidrate za energiju, naučite zamijeniti one loše dobrima. Odaberite kuhanje prije nego jedenje vani, uzmite smeđu rižu umjesto bijele, cjelovite žitarice umjesto brašna, crni kruh umjesto bijelog i tako dalje… generalno, birajte dijetu sa niskim zasitnim kalorijama rađe nego dijetu sa visokim masnoćama i visokim šećerom.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInPrint this page